Majewski Artur i Mazur Rafał
Artur Majewski, ur. 1978 jest polskim trębaczem i improwizatorem. Znany przede wszystkim z działalności w grupach ROBOTOBIBOK i MIKROKOLEKTYW (duet z perkusistą Kubą Sucharem) Koncertuje zarówno regularnie jak i okazjonalnie z grupami MAJEWSKI/MAZUR DUO, EXPLODING STAR ORCHESTRA, JOSHUA ABRAMS NATURAL INFORMATION SOCIETY, FOTON QUARTET. Ważnym elementem jego działalności są koncerty SOLOWE. Współpracuje między innymi z takimi muzykami jak: Fred Anderson, Rob Mazurek, Nicole Mitchell, Josh Abrams, Mike Reed, Chad Taylor, Noel Kupersmith, Matt Lux, Jason Adasiewicz, Mat Bauder, Jason Ajemian, Noritaka Tanaka, Nate McBride, John Herndon, Tim Mulvenna, Harrison Bankhead, Edward Wilkerson Jr., Jim Baker, Steve Hunt, Mauricio Takara, Richard Ribeiro, Noel Akchote, Zlatko Kaucic, Tomaz Grom, Lotte Anker, Kazuhisa Uchihashi, Satoko Fuji, Kuba Suchar, Rafal Mazur, Anna Kaluza, Patryk Zakrocki, Gerard Lebik i Michał Biela. Koncertował w klubach i na festiwalach w Europie, USA, Japonii i Izraelu. Wydał ponad 15 albumów między innymi dla Delmark Records, Clean Feed, NotTwo, Bołt Records i Vytvornia OM.
Rafał Mazur to muzyk i filozof.
Współzałożyciel Instytutu Intuicji – projektu dedykowanego rozwojowi indeterministycznych form tworzenia muzyki. Koncertował grając jazz i muzykę imrpowizowaną w Europie, Chinach, Japonii, Koreii, Rosji i Izraelu. Obecnie współracuje z takimi muzykami jak: Agustí Fernández, Liudas Mockunas, Martin Küchen, Artur Majewski, Peter Ole Jørgensen, Mikołaj Trzaska, Zlatko Kaucic, Lotte Anker, Lisa Ullen, Frederic Blondy, Charlotta Hug, Raymond Strid, Keir Neuringer, François Carrier i Michel Lambert. Wydaje płyty w najważniejszych wytwórniach, takich jak Clean Feed, No Business Records, Relative Pitch, Fundacja Słuchaj and FMR Records jednakże najbardziej związany jest z wytwórnią Not Two Records. Głównym polem jego zainteresowania i aktywności jest spontaniczna improwizacja, zarówno solowa jak i kolektywna. W wyniku badań naukowych zaadaptował starochińską, daoistyczną strategię działania do praktyki improwizacji w muzyce współczesnej. Jest twórcą warsztatów Dao Improwizacji – w których wykorzystuje metody treningu chińskich sztuk walki do doskonalenia umiejętności improwizowania spontanicznego. Jest również doktorem filozofii a jego głównym obiektem badań naukowych są filozofia improwizacji, chiński system myślowy, filozofia daoistyczna, estetyka ewolucyjna i naturalistyczna filozofia sztuki.